Wycieczka scholi do Studia Filmów Rysunkowych i na rolki

Nasza parafialna schola dziecięco-młodzieżowa brała udział w wycieczce zorganizowanej przez Księdza Diakona. Pierwszym etapem było Studio Filmów Rysunkowych, gdzie po krótkim seansie „Bolka i Lolka” oraz „Reksia” poznaliśmy tajniki tworzenia filmów.
Przewodnik przedstawił nam kolejne etapy w projektowaniu, rysowaniu i nagrywaniu muzyki do bajek. Pokazał kilka szkiców i przyznał, że był zdumiony, gdy od razu odgadliśmy postać górnika w mundurze, co nie zdarzało się innym grupom. Dowiedzieliśmy się, że do stworzenia 10 sekund filmu rysunkowego potrzeba 2400 szkiców. Po zwiedzeniu studia przejechaliśmy na Luce Arenę, gdzie po ubraniu odpowiednich ochraniaczy i kasków rozpoczęliśmy lekcję jazdy na rolkach. Ćwiczenia zaczęliśmy od rozgrzewki i zabaw. Niektórzy często „zaprzyjaźniali się” z podłogą, jednak każdemu udało się przejechać samodzielnie choć kilkanaście metrów. Cała wycieczka minęła w przyjaznej atmosferze i była nagrodą za aktywny udział oraz uczestnictwo w scholi. Dziękujemy naszemu Diakonowi, który zorganizował wyjazd, p. Agnieszce Zając i p. Katarzynie Październik-Łukowicz za opiekę oraz Księdzu Proboszczowi i ofiarności parafian, dzięki którym nasz wyjazd był możliwy.

Małgorzata Kuderska

Zdjęcia: Kuba Jarnot, Katarzyna Październik-Łukowicz, Agnieszka Zając

Adres parafii

Parafia pw. Matki Bożej Bolesnej
ul. Prymasa Wyszyńskiego 20, 32-626 Jawiszowice
Parking przed kościołem od ul. Turystycznej
tel. 794 795 794 - dyżur kapłana
e-mail: parafia@materdolorosa.pl

Ofiara na kościół
Konto bankowe:
Bank Spółdzielczy w Miedźnej, Oddział Brzeszcze
27 8446 1016 2002 0075 5825 0001

Realizacja: Wdesk
2007 - 2024 © Parafia p.w. Matki Bożej Bolesnej w Jawiszowicach - Osiedle Brzeszcze Polityka cookies
zamknij
 Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka cookies